REKLAMACIJE
Reklamacije se priznaju samo uz predočeni račun kao jedini dokaz kupnje. U slučaju reklamacije proizvoda zbog nedostataka ili skrivenih mana, kontaktirajte na broj telefona: 01/5514236.
OBAVIJEST O NAČINU PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA
Sve prigovore sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (N.N. 41./2014.), možete poslati putem pošte, telefaksa ili elektroničke pošte kao i u poslovnim prostorijama u kojima se nalazimo. Ukoliko se prigovor podnosi u poslovnim prostorijama, trgovac je dužan odmah pisanim putem ovjeriti njegov primitak .
Ostali načini podnošenja prigovora:
• Na adresu: Unska 2/b, 10000 Zagreb
• Na e-mail adresu: info@versus-solutions.hr
• Na fax broj: 01/5606162
ili podnijeti u poslovnim prostorijama na adresi Zagreb, Unska 2/b. Kako bi Vam sukladno članku 10. stavak 5. Zakona potvrdili primitak pisanog prigovora, a zatim i na isti odgovorili, molimo Vas da navedete točne podatke za primitak istog.
Odgovor na Vaš prigovor zakonski moramo dati u pisanom obliku najkasnije u roku 15 dana od dana primitka prigovora.
Copyright © 2019 - 2024 - Versus Solutions. All rights reserved. Made by Papar d.o.o.
Zaštita privatnosti osobnih podataka